Ju mund të ktheni çdo produkt brenda 14 ditësh.

Si bëhet kthimi i produktit?

Në fillim na kontaktoni për kthimin që doni të bëni. Kontaktin mund ta bëni ne telefon, WhatsApp, Instagram, E-mail etj.

Më pas plotësoni tek fatura e blerjes, emrin e produktit të kthyer, arsyen e kthimit (psh. keni bërë një ngatërresë në porosi, nuk ju pëlqeu etj ).
Për të kryer kthimin ju duhet të keni patjetër edhe faturën e blerjes së produktit.

Me faturën e plotësuar ju do të kontaktoheni nga stafi jonë për ta kthyer produktin në adresën ku ju ndodheni, sepse ne jemi të gatshëm të dërgojmë stafin tonë që të vijë ta marë produktin tek ju, pa asnjë kosto shtesë.

Ju keni të drejtë gjithashtu ta zëvendësoni produktin e kthyer me një produkt tjetër, nëse ju dëshironi.

Në qoftë se produktet janë të hapura, ose të përdorura nga ambalazhi ne nuk do e pranojmë, kthimi i produktit do t’ju refuzohet në moment dhe nuk mund të proçedojmë me rimbursimin.

 

 

Back to Top